Til de voksne af Linn Skåber | Svendborg Bibliotek

Til de voksne af Linn Skåber

Til de voksne

Fin samling monologer om at være midt i livet.

Hvad vil det sige at være voksen? Så har man overlevet en ungdom. Det forventes, at man kan om ikke det hele, så i hvert fald det meste. Men kan vi voksne egentlig det?

Her skraber Skåber med humor og omsorg overfladen af og afdækker, hvad det også vil sige at være voksen. Vi møder rynkefabrikken og kvinden, der får følgeskab af alderdom og bliver forladt af ungdom.

Hver monolog er smukt ledsaget af den norske illustrator Lisa Aisatos billeder, som er i overensstemmelse med den humoristiske og omsorgsfulde tone i teksten.

Denne her kan du glæde dig til.

Eva

Linn Skåber (f. 1970): Til de voksne
Hvordan er det at være voksen? Lige der mellem ungdommen og alderdommen. Det kommer denne samling af fortællinger, præsenteret som monologer, med nogle af svarene på. Til dem med interesse i ny nordisk litteratur og mere specifikt til dem, der gerne vil have et indblik i, hvad det vil sige at være voksen - på godt og ondt

Udgivet: Mandag 21. marts 2022 • Opdateret: Mandag 21. marts 2022