Præsenter din bog på Svendborg BibliotekFoto: Colourbox

Når lokale forfattere udgiver en ny bog, lægger Svendborg Bibliotek gerne hus til en times bogreception i åbningstiden. Vi stiller glas, bar og lydudstyr til rådighed og viser dine gæster på plads på de opstillede stole. Efter receptionen hjælper vi med oprydning.
Bogreceptionen foregår i musikområdet på Svendborg Bibliotek, hvor der er plads til max 30 gæster.

Svendborg Bibliotek lægger hus til din bogreception på følgende vilkår:

1. Aktualitet
    Den bog, du ønsker at præsentere, er aktuel, dvs. udgivet / udkommer i indeværende halvår.

2. Tidsramme
    Din bogreception varer en time og foregår indenfor bibliotekets åbningstid, dog senest kl. 16 – 17.

3. Traktement
    Vi tilbyder, at du kan benytte vores bar ved arrangementet (rødvin, afkølet hvidvin, øl og vand). Efter arrangementet afregner du for dine gæsters forbrug af drikkevarer efter gennemført bogreception (indkøbspris). Du er også velkommen til at medbringe dit eget traktement.

4. Personale
    En medarbejder fra biblioteket hjælper med opstilling af stole, bar og lydudstyr ca. en halv time før og en halv time efter arrangementets varighed. Biblioteket sørger for optælling af forbrugte drikkevarer og udarbejder faktura.

5. PR og markedsføring
    Bibliotekets markedsføring af bogreceptionen foregår på Bibliotekets sider på facebook samt Bibliotekets hjemmeside. Du opretter selv begivenheden på din egen facebookside og inviterer Svendborg Bibliotek som medarrangør. Tekst og billede fra begivenheden bruges i formidlingen af arrangementet på bibliotekets hjemmeside. Biblioteket sørger for skiltning i forbindelse med receptionen.

6. Vær opmærksom på
    Bogreceptionen er dit arrangement, du er vært og det er dig, som skal kunne stå inde for den forventningsafstemning, du laver i dit begivenhedsopslag, ligesom det er dig selv, som har ansvar for at dele opslaget og invitere, dem du ønsker skal komme.

Kontakt nanna.ask@svendborg.dk eller ring til 2463 9759 for mere info.

Udgivet: Torsdag 3. september 2020 • Opdateret: Onsdag 28. februar 2024