Sammen om Verdensmålene | Svendborg Bibliotek

Sammen om Verdensmålene

Foto:Sammen om Verdensmål

Idékatalog til hvad vi Sammen om Verdensmåle i fællesskab kan gøre

Alle mennesker har noget, de føler stærkt omkring, og som kan gøre gavn for andre mennesker, hvis de handler på det. Som deltager i et bæredygtigt fællesskab kan du arbejde med det, du interesser dig for.

Er der noget, du længe har haft lyst til at gøre noget ved? Eller er der nogen, du længe har haft lyst til at hjælpe? Ligegyldigt hvad det er, så er der nok et verdensmål til dig.

Med dette iékatalog får du hjælp til at komme i gang.

Vi har samlet gode råd, erfaringer og eksempler, du kan bruge til inspiration. De handler alle sammen om folk, der i samarbejde med det lokale folkebibliotek har lavet fællesskaber om bæredygtige aktiviteter. Det behøver ikke være stort eller svært. I fællesskab med andre kan du og jeg nemlig være med til at gøre en positiv forskel for lokalområdet, en nabo eller noget helt tredje.

Filer:

Af: jva