Biblioteket er åbent - vi glæder os til at se dig! | Svendborg Bibliotek

Biblioteket er åbent - vi glæder os til at se dig!

Åbning
Foto:Unsplash

Du er meget velkommen på biblioteket, hvor du nu kan låne, aflevere, studere og mødes igen.

Biblioteket er åbent og vi står klar med hjælp til at finde det, du søger.

Vi tager stadig en række forbehold, for at kunne overholde myndighedernes krav om at begrænse smitte.

Brug bibliotekets studiepladser

Vi har indrettet plads til studerende, så vi kan overholde afstandskrav.

Gå på nettet derhjemme

Bibliotekets IT-område vil fortsat være lukket. Har du brug for hjælp til at bruge vores digitale tilbud, f.eks lydbøger, film eller videnskabelige artikler, så ring til os.

Print og kopi muligt i begrænset omfang

Fra onsdag d. 27. maj er det igen muligt at printe og kopiere dokumenter på Hovedbiblioteket, dog kun i begrænset omfang. Vi henviser fortsat til copy shops med online service eller trykkerierne i området.

Ring til biblioteket

Bibliotekets telefon er altid åben for dig, som ikke har tid eller mulighed for at komme i vores huse.Vi finder dine ønskede materialer frem til dig, så du kan afhente dem senere, eller bestiller dine ønsker hjem fra andre af landets bibliotekeker.

Besøg biblioteket hjemmefra

Reserver dine materialer hjemmefra. Du kan enten reservere via svendborgbibliotek.dk, app-en Biblioteket eller over telefonen. Afhent dine materialer i ekspeditionen.

Åbningstider for lokalbiblioteker gældende fra d. 18. maj:

Kun åbent i den betjente åbningstid. Se åbningstiderne for lokalbibliotekerne her.

Borgerservice er åbent igen
Bestil tid, se åbningstider m.m. her eller ring til Borgerservice på telefon: 62 23 30 00.

Udgivet: Fredag 5. juni 2020 • Opdateret: Tirsdag 6. oktober 2020