ereolenGå direkte til eReolen.dk

Sådan gør du:

1. Ønsker du at bruge eReolen på en computer, skal du gå ind på www.ereolen.dk. Ønsker du at bruge eReolen på en tablet eller en smartphone, skal du downloade app’en eReolen.
  2. Log ind med dit lånernummer eller cpr-nummer og din PIN-kode. Vælg biblioteket i den kommune du er bosiddende.
  3. Tryk på knappen lån på den ebog eller lydbog, du ønsker at låne
  4. Ønsker du at læse eller lytte videre, finder du alle dine lån på Min side

Låneregler på eReolen:

• For at du kan låne ebøger og lydbøger skal du være bosat i Svendborg Kommune og være oprettet som låner på Svendborg Bibliotek.
  • Du kan låne en ebog eller lydbog i 30 dage. Når et lån udløber, slettes det automatisk
  • Du kan max. låne 5 bøger og 5 lydbøger samtidig. (For at vi kan holde styr på vores regnskab, er det nødvendigt at sætte denne grænse på udlån, for selvom eReolen er gratis for dig, betaler Svendborg Bibliotek en sum, hver gang der hentes en lydbog eller en e-bog. Derfor er det en god idé at bruge Prøv-knappen, inden du beslutter dig for at låne en titel.)

Hjælp til eReolen

Få hjælp på eReolen

VIDEO: Sådan bruger du eReolen på iPad og iPhone

Af: jbk