Hent Litteratursidens app | Svendborg Bibliotek

Hent Litteratursidens app

litteratursiden app

Litteratursidens app – inspiration og lån lige ved hånden

Har du prøvet at stå i boghandlen med en bog og ønsket, at du kunne trylle en anmeldelse af bogen frem på din iPhone? Det kan du nu med Litteratursidens app, som kan hentes i AppStore fra i dag.

I bibliotekernes app fra Litteratursiden kan du nemlig scanne en bog hvor som helst og når som helst og lase anmeldelsen fra Litteratursiden. Og hvis du vil låne bogen, kan du gå direkte til bibliotek.dk. Ud over at finde inspiration blandt Litteratursidens tusindvis af anmeldelser, forfatterportratter og boglister, kan du selv oprette boglister og dele pa Facebook mm.

”Med denne app giver vi både mulighed for den hurtige inspiration og for at dykke ned i det store hav af anmeldelser,” siger chefredaktør for Litteratursiden, Lise Vandborg. Der er nok ingen tvivl om at flere unge, som altid har deres telefon i hånden, nu vil opdage Litteratursidens gaveregn og maske selv bidrage til den. Med bibliotekernes app om litteratur til iPhone og iPad kan du således deltage i Litteratursidens inspirerende fællesskab med deling af læseoplevelser og yndlingsbøger pa flere platforme.

Litteratursidens redaktion og bestyrelse

Af: jbk