Vær med til at skabe kostumer og regi til Fjeren & Rosen | Svendborg Bibliotek

Vær med til at skabe kostumer og regi til Fjeren & Rosen

syvaerksted_fjeren_rosen
Foto:Kostumetegninger af Mai-Britt Schultz

Tre hyggelige lørdage i foråret inviterer vi til åbne workshops for børn og voksne. Her skaber vi farverige elementer til kostumer i syværkstedet og smukke lanterner i kreaværkstedet til sommerens gigantforestilling på Svendborg Havn.

Det er sjovt at skabe noget stort sammen! Den sidste lørdag i februar, marts og april mødes vi på Svendborg Bibliotek og laver regi og kostumer til gigantforestillingen Fjeren & Rosen, baseret på Josefine Ottesens eventyr.

Kan du betjene en symaskine er syværkstedet (mest for voksne og store børn) måske noget for dig? Og er du mere til et par hyggelige timer med saks, papir og lim i selskab med hele familien, er Kreaværkstedet i Børnebiblioteket helt sikkert stedet for dig.

Se mere her:

Kreaværksted

Børnebibliotekets Kreaværksted: Fjeren & Rosen

Brug et par hyggelige timer med lim, saks og papir og vær med til at skabe regi til gigantforestillingen om Fjeren & Rosen. Børn under 8 år skal følges med en voksen.

Se mere her

Syværksted

Syværksted: Fjeren & Rosen

Brug et par hyggelige timer i selskab med andre frivillige og vær med til at skabe kostumeelementer til gigantforestillingen om Fjeren & Rosen.

Se mere og tilmeld dig her

Udgivet: Søndag 20. marts 2022 • Opdateret: Torsdag 24. marts 2022