Vi skifter vinduer, klæd dig på efter vejret | Svendborg Bibliotek

Vi skifter vinduer, klæd dig på efter vejret

Kulde på svendborg bibliotek
Foto:Colourbox

Det bliver koldt på Svendborg Bibliotek de næste tre uger, mens vi skifter vinduer i afdelingen for faglitteratur. Vi forventer, at arbejdet vil vare til og med uge 50.

Sundhedsmyndighedernes anbefalinger om hyppig udluftning bliver ikke svært at efterleve for personalet på Svendborg Bibliotek i den kommende tid. Vinduerne i biblioteket område for faglitteratur, skal nemlig skiftes ud, og det medfører masser af frisk luft og temperaturer et godt stykke under stuetemperatur.

Vinduesarbejdet forventes at vare i ca. tre uger, dvs til og med uge 50. Det medfører en del omrokering af faglitteraturen og vil betyde, at studerende og læsere, der til hverdag kan fordybe sig i bibliotekets område for aviser og tidsskrifter, må søge andre steder hen.

Udgivet: Mandag 29. november 2021 • Opdateret: Mandag 13. december 2021