Se hvordan du bestiller bøger til din læseklub og hvordan du opretter din egen læseklub | Svendborg Bibliotek

Læseklub tips
Foto:Unsplash

Biblioteket servicerer mange læseklubber. Herunder kan du se, hvordan du opretter en læseklub hos os eller hvordan du bestiller bøger til en eksisterende læseklub.

Hvordan bestiller jeg bøger til min læseklub?

Her kan du bestille bøger til en allerede eksisterende læseklub:

Bestil bøger til læseklubben her.

Du kan også skrive til: laeseklub@svendborg.dk

Hvordan opretter jeg en læseklub?

For at vi kan oprette din læseklub, skal vi vide følgende:

• · Hvad din læseklub hedder
  • · Antal medlemmer
  • · Alle medlemmer skal være meldt ind som lånere på biblioteket
  • · Hvornår I mødes. I er velkomne til at mødes på biblioteket, vi booker et mødelokale til jer. Aftal med os, hvornår der er plads.
  • · Hvilke bøger I gerne vil læse. Måske har I selv ideer. Bibliotekaren hjælper meget gerne med gode bogideer. Send bogønsker for min 6 mdr.
  • · Biblioteket skaffer bøger som er over 1 år gamle og kan ikke skaffe titler med reserveringskø.
  • · Se her hvilke bøger biblioteket har indkøbt specielt til læseklubber

Læs vores folder Gode tips til din læseklub og bliv inspireret til snakken i læseklubben Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anne Servais anne.servais@svendborg.dk tlf: 6223 5000 eller spørg på biblioteket.

Tilbage til læseklubber

Af: jbk