Natsangeren af Johanna Mo | Svendborg Bibliotek

Natsangeren af Johanna Mo

Natsangeren

Første del af ny krimiserie, der foregår på Øland og i Kalmar i Sverige

Jeg har lige tilbragt et skønt år netop i dette område, så det er virkeligt hyggeligt at genkende mange af de små stræder og den underskønne natur i romanen.

Politi efterforsker Hanna Duncker vender tilbage til Kalmar Politi efter at have været ved Stockholm Politi i 16 år. Hun inddrages straks i en sag om en knivdræbt teenager.

Det er en letlæst og spændende krimi, jeg fløj igennem den og kom til at savne Øland og Kalmar meget.

Opklaringen af mordet er meget uforudsigelig. I slutningen lægges der op til at der kommer en to'er.

Hvis du elskede at læse Johan Theorins Ølandkvartet, vil du helt sikkert også elske denne her.

En god gedigen krimi i den nordiske tradition med lige dele melankoli og smukke naturbeskrivelser.

Anne

Johanna Mo (f. 1976): Natsangeren
Hvem har slået barndomsvenindens søn ihjel? Det bliver politiefterforsker Hanna Dunckers første opgave at finde ud af, efter hun er vendt tilbage til sin hjemegn på Øland. For læsere af svenske krimier

Udgivet: Torsdag 6. januar 2022 • Opdateret: Torsdag 6. januar 2022