Få svar på dine spørgsmål om kunstig intelligens | Svendborg Bibliotek

Få svar på dine spørgsmål om kunstig intelligens

Bliv klog på ny teknologi
Foto:Colourbox

Afprøv nye teknologier, hør spændende foredrag og stil 24 spørgsmål til AI-profesooren.

Tag med biblioteket på opdagelse i den fagre, nye digitale verden i oktober:

Bliv klog på ny teknologi

Besøg nye digitale verdener

Tag med tech-bibliotekarerne på opdagelsesrejse i de fagre, nye, digitale verdener på Svendborg, Gudme eller Stenstrup Bibliotek.

Se mere her

AI 24 spørgsmål til professoren

Stil 24 spørgsmål til Søren Hauberg, professor i kunstig intelligens

Kunstig intelligens: hvordan fungerer det, hvorfor er det fantastisk og hvornår er det lige lovlig fantastisk. Efter oplægget er der god tid til at stille mindst 24 spørgsmål til professoren, så vær med og bliv klogere på AI, ChatGPT og hvad det betyder for dig.

Mandag 25. oktober kl. 13-14.15
Mandag 25. oktober kl. 16-17.15

learningrobot

Forstå magien bag kunstig intelligens

Mød Andreas Møgelmose, adjunkt i kunstig intelligens på AAU. Han beskriver baggrunden for kunstig intelligens, og forklarer matematikken bag – på et niveau så alle over 4. klasse kan være med. Mere magisk og kompliceret er det nemlig ikke.

Er du klogere end Chat GPT?
Torsdag 12. oktober 18.30-20.30

Af: na