Erotik til lumre sommeraftener - lydbøger | Svendborg Bibliotek

Erotik til lumre sommeraftener - lydbøger

Erotik til lumre sommeraftener
Foto:eReolen

Romantiske og erotiske historier kan noget helt særligt, som lyd og billede ikke kan. De kan nemlig sætte din fantasi i gang! Her er samlet en række klassikere og serier inden for genren. God fornøjelse!

Har du lyst til at høre en fræk historie?

Over et år præget af isolation, afsavn og afstande mellem mennesker har gjort, at et ord som hudsult har sneget sig ind i vores sprogbrug, mens andre med faste partnere har haft mulighed for at være sammen. Måske vi ser en vækst i antallet af fødsler pga. lockdowns? Og nu, hvor sommervarmen er over os, og restriktioner mindskes, så ser vi stadig flere og flere mennesker, og nogle gange får det som bekendt gang i kroppen, og den seksuelle energi til at stige. Men hvad enten du har en partner og måske kunne have lyst til at læse/lytte til historierne sammen, eller du lytter til historierne alene, så er jeg sikker på, at der findes nogle brandvarme historier, der passer lige til dig og kan få din varme og puls til at stige.

Klassikere, podcasts og hotte noveller

En stor del af bøgerne nedenfor består af kortere historier, og langt de fleste er indtalte. Jeg har fundet lummer litteratur frem helt tilbage fra antikken og til de nutidige serier. Nogle har klassikerstatus som eksempelvis O's historie & O vender tilbage eller Erotiske fortællinger fra Dekameron, men er det mere seksualoplysning, du søger, så kan du evt. give podcasten Kvart i sex : et sexudviklingsprogram. 1, Hvordan taler vi om sex? et lyt.

Se hele den lumre liste på eReolen

Find flere saftspændte titler og lån fra listen herunder:

Simona Ahrnstedt: Med hjertet som indsats
Sam er en succesfuld svensk forretningsmand, som får brug for en livvagt. Det bliver tilfældigvis Dessie, som var hans første og største kærlighed. Dengang brød de forholdet under dramatiske omstændigheder, men ingen af dem har glemt hinanden. Dramatisk og romantisk underholdning for især kvinder
Daniel Sada: Næsten aldrig
Af Daniel Sada (2020)
Om en ung mands livsforandrende møde med den sanseberusende erotik og de efterfølgende problemer med den ellers meget puritanske kultur i Mexico i 1940'erne. Oplagt for dig som søger læseroplevelser fra andre kulturer
:

Elizabeth Gaylor: Grænseløs betagelse
Bora leder efter kærligheden, men mødet med den dominante Pee Wee mærker hende for altid. For Pee Wee vil ikke have Boras følelser, bare bruge hendes krop
Christina Lauren: Beautiful stranger
Sara flytter til New York for at få en ny start efter en utro kæreste. På en natklub møder hun en smuk fremmed, og har et hæmningsløst engangsknald. Den mystiske fremmede er den engelske rigmand Max, og snart krydses deres veje igen. Deres begær gør det umuligt at modstå hinanden