Control (Playstation 4) | Svendborg Bibliotek

Control (Playstation 4)

Control

Velkommen til det ældste hus. Hjem til alle de ting, du har fået at vide, ikke findes

Efter at hun samler en mystisk pistol op, bliver Jesse kontaktet af den mystiske gruppe kun kendt som “Bestyrelsen”, der giver hende en advarsel: Selve virkeligheden er i fare og alle vender sig mod Jesse efter svar.

Control er et 3rd-person action/adventure spil, med et stærkt fokus på historien og brugen af Jesses evner til at udforske omgivelserne. Control har en dyb og fascinerende historie der nemt lader dig rive med af stemningsfyldte møder med de ansatte i FBC (der alle er velskrevne og troværdige), nervepirrende kampe mod overnaturlige trusler og et hav af valgfri sidemissioner. Det kan godt være på den svære side, hvis du ikke er vant til action spil, men kommer med et “snyde” system, så man kan justere ned til sit eget niveau.

Control er et godt og vanedannende spil der nemt kan erobre din weekend og selvom det dypper tæerne i horror-genren, kan det roligt anbefales, selv til de sarte.

Erik

Remedy Entertainment: Control (Playstation 4)
Actionspil. Du er Jesse Faden, den nye direktør for Federal Bureau of Control. FBC er ansvarlige for efterforskningen af paranormale fænomener. En overnaturlig fjende, Hiss, har infiltreret hovedkvarteret, og ødelægger gradvist naturkræfterne og dermed vores virkelighed

Udgivet: Tirsdag 7. december 2021 • Opdateret: Tirsdag 7. december 2021