AFLYST: Arkitekturens Dag - Familieworkshop | Svendborg Bibliotek

Børn

25 kr.

AFLYST: Arkitekturens Dag - Familieworkshop

Hvordan ser dit favorit læsested ud? – vær arkitekt for en dag

Leg med, når vi får besøg af arkitekterne Aldís Gísladóttir fra Studio Heima & Hanne Raunsmed fra Legende Livsklog og skaber rum til fordybelse på Arkitekturens dag.

Workshoppen er for hele familien, dog anbefaler vi at børnene er min. 5 år.

Aldís og Hanne begynder med en kort introduktion til, hvad arkitektur er og hvordan de arbejder med rum, lys, materialer og farver.

Derefter åbner vi for kreativiteten og dykker ned i mikrobyggeri med pap, lim, og leg og masse af interessant samtale: For hvordan ser dit favorit læsested ud? Er det på ryggen af en udstoppet giraf? Er det i en hule af skyer, eller i en god gammeldags lænestol?

Vi kommer også ind på hvordan Børnebiblioteket kan blive endnu federe og der er plads til både vilde idéer og konkrete forslag.

Vi sørger for materialer, kaffe og kiks og de to arkitekter vejleder og støtter deltagerne.

Hvis vi må, vil vi gerne udstille favorit læsestederne på biblioteket efterfølgende.

Vi begynder præcis, så vær rar at komme i god tid.

Der er et udeblivelsesgebyr. 25 kr.  Dvs. du får beløbet retur når du dukker op.

Udgivet: Mandag 9. september 2024 • Opdateret: Fredag 27. september 2024