Lene Møller Jørgensen: Et skær af mørke | Svendborg Bibliotek

Lene Møller Jørgensen: Et skær af mørke

Et skær af mørke

En ny serie om Fanny, en helt almindelig pige, og alligevel ikke.

En ny serie om Fanny, en helt almindelig pige, og alligevel ikke. Hun er nemlig synsk- en evne hun har arvet fra sin mormor. En dag forsvinder den 6-årige Anna og Fannys evner kommer til nytte for første gang.
Der er noget mystisk med Ida i hendes klasse, hver gang Fanny kommer nær hende bliver alt skærende hvidt, og så er der noget med en røde vante
En bog for dig der kan lide gys og mystik, den er rigtigt velskrevet og spændende.
Anden del om Fanny kan du allerede låne her på biblioteket. Den hedder ”Roser er røde”.

Anne S.

Lene Møller Jørgensen: Et skær af mørke
Den 14-årige Fanny er synsk - en evne hun har arvet fra sin mormor. En dag forsvinder den 6-årige Anna, og Fanny bliver inddraget i opklaringsarbejdet. Det eneste spor er en rød vante - men Fanny har allerede haft nogle syner

Af: nj