Bibzoom - nu med nemt login | Svendborg Bibliotek

Bibzoom - nu med nemt login

bibzoom

Bibzoom gør det nemmere at logge på, da brugerne nu blandt andet kan bruge deres facebook eller gmailkonto.

Bibzoom gør det nu nemmere at huske adgangskoderne til Bibliotekernes digitale Musiktjeneste. Det er ikke alle, som husker sit biblioteks-login sideløbende med alle de andre adgangskoder vi dagligt benytter. Derfor giver vi nu brugerne mulighed for at vælge blandt login til andre populære tjenester. Så kan du vælge den, du bedst husker.

I den allerede lancerede version kan du vælge mellem Facebook, Twitter, google+, e-mail og, naturligvis, de vante bibliotekskoder.

Første gang du logger ind med de nye tilknytningsmuligheder, beder Bibzoom dig om dine bibliotekskoder. Det sker for at verificere din tilknytning til dit bibliotek. Fremover vil du så frit kunne vælge en adgang via den selvvalgte tjeneste (Facebook, Twitter etc.)

Af: jbk

Udgivet: Torsdag 3. juli 2014 • Opdateret: Torsdag 3. juli 2014