Lytteklub – Back to the Roots: Bluegrass, Folk og Country anno 2023 | Svendborg Bibliotek

Musikbibliotekets lytteklub
Foto:Design by MØ

Onsdag, november 15, 2023 - 19:30 til 21:00

Kultur Konsulatet, Møllergade 36,

Voksne

Gratis m. tilmelding

Lytteklub – Back to the Roots: Bluegrass, Folk og Country anno 2023

Back to the Roots anno 2023 har fokus på nyere country, bluegrass og folk samt nyfortolkninger og mix af disse genrer. Temaet afspejler en ny bølge af musikere inden for genrerne, hvoraf navne som Nora Brown, Jake Blount gæstede Roskilde Festival i år og Harders i august fik besøg af Timber Timbre.

Elsker du også at dele musikoplevelser med andre og høre om historierne bag musikken?

Så kom med til en aften hvor musikbibliotekaren vender plader og musikhistorier på dit lokale spillested.

Inden for forskellige musikalske temaer spiller- og taler vi om musik, inspireret af de koncerter, der aktuelt spiller på Harders.

Du er også velkommen til at dele og fortælle om dine musikoplevelser indenfor dagens tema.

Duk bare op med dine yndlingsplader og fortæl hvad de betyder for dig.

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.

Udgivet: Onsdag 14. juni 2023 • Opdateret: Torsdag 2. november 2023