Lokalbibliotekerne lukker for sommeren | Svendborg Bibliotek

Lokalbibliotekerne lukker for sommeren

Ferielukket
Foto:Colourbox

Lokalbibliotekerne holder lukket ugerne 28, 29 og 30. Bestil dine bøger til Hovedbiblioteket.

Lokalbibliotekerne er lukket for sommeren 6. - 26. juli.*

BESTIL DINE BØGER TIL HOVEDBIBLIOTEKET

Slip for lang ventetid og vælg ”Hovedbiblioteket” som afhentningssted, når du reserverer materialer via svendborgbibliotek.dk, bibliotek.dk eller bibliotekets app. OBS: Gælder kun for materialer anført som ”Hjemme.”

Materialer bestilt til et lokalbibliotek kan tidligst afhentes, når dette åbner igen.

Brug for hjælp? Ring til dit bibliotek på 6223 5000, så hjælper vi dig med at finde og reservere materialer.

UDVIDET ÅBNINGSTID I UGE 27

Ugen før lokalbibliotekerne lukker for sommeren, udvider vi den bemandede åbningstid. Det betyder, at alle lokalbiblioteker holder åbent fra kl. 12.00 på dage med bemanding. Se åbningstider her.

* Besparelser på bemanding af lokalbibliotekerne blev indført som led i Svendborg Kommunes budgetforlig for 2019.
Myndighedernes anvisninger i forbindelse med Covid19 foreskriver, at alle selvbetjente biblioteksenheder fortsat holdes lukket for offentlig adgang.

Udgivet: Tirsdag 16. juni 2020 • Opdateret: Tirsdag 16. juni 2020